Tuesday, December 23, 2008

HoLiDaY.. :) fun








ermm..dah 2 minggu berlalu aku pi cuti kat penang..tapi x sempat nak tulih dlm blog..coz penat aka no time..huhu..penang ok lahh..kat sana aku asyik mkn jer..aku rasa berat aku makin bertambah dengan pantas nya..makan 24 hours..makanan kat sana mmg besh pun..malam2 kami sempat bermail layang d tepi pantai yg berselut tue..dan dapat nonton persembahan abg api..huhu..sangat handall..4 bintang.. :) from penang we all pi Bukit Merah Lake town..kat sana pemandangan mmg chantek2 gila..hilang semua bebanan kerja bila ada kat tengah2 tasik tu..thankx to MKL Land yg seponser tempat penginapan dan semu kemudahan bila kami berada di sana..layanan mmg class..cuma PSP anand hilang..sapa curi eikk..grrr..besok nya kami bertolak ker Taiping (from taiping with love..hehe) ..dan kami juga sempat singgah ke Kuala Kangsar..bandar Di Raja..pau sana mmg beshh..rasa nya x cukup laa kalau cuti kejap2 ni..kalau lama kan beshh..banyak gambar yg aku amik tapi x dek masa nak dwload..
**Penang mmg rowkss..cume jemm gile..

No comments: