Thursday, December 25, 2008

m a l a s s . . .

aku sekarang ni :
*dah pandai menipu (crita aku smua besh2..dah x gagap2..and muka aku dah x berkerut bila menipu..)
*aku jadi org yg panas baran..cepat sgt nak marah..nak tinggi suara..akhirnya bergaduh..
(mungkin sebab aku dah lama x sembahyang..aku ingat pesan kekasih hati aku ni(chewahh).."kalau x dapat tunaikan semua..satu pun jadilah.."(sambil menepuk2 bahu aku..itu jam muka aku cam control alimm..x bleh blah..aku x budjet plax dia nak nasihat kan aku..ok fineee)...
*aku cam malas gila nak bermake up..kalau dulu paling kurang pun aku akan pkai cream muka,bedak,pewarna bibir.pewarna pipi,segala benda yg mewarna laa..tapi skang..hurmm..malas..tue yg bila kuar muka aku cam org x cukup tido(mmg pun),muka pun cam x bersemangat..hukhuk..
*aku cam malas nak bawak kete..coz kete aku kotor..(x dek kena mengena)..and carpet kat blakang tue hilang(rose r punya pasal)

tue jer laaa..yang sebenarnya aku mmg malas sekarang ni..weii tolong rajinkan aku..!!!

1 comment:

FARYN said...

meh sini aku lempang ko laju2 kasik rajin..eekeke