Tuesday, April 19, 2011

God loves me~


Aku x fahamm laa manusia zaman sekarang..susah kalau rasa diri sendiri bagus..faham x..adoiii..ko x payah laahh cam kerekz sgt weiii..ko pun bukanya apa or sapa pun..x yahhh la nak berlagakkk ko cam beshhh sgt..aku ni asyikkk sabarrr jer..kalau aku blahhh kangg..mmg terkangkang ko buat kerja..aku rasa cam nakk maki hamun jer skang..rasa nak pergi kat diia tampar muka dia n jerit kuat2 kat telinga dia..tarikkk rambut dia..tapi bila aku fikir aku ni manusia yg beragama islam..aku cam terdiam..coz agama x ajar aku jadi macam ni..so apa yg aku perlu buat..bersabar..yaa..bersabar zafidd..yang di atas tue ada bersama2 ngan org yg bersabar..tapi aku takut aku x tahannn..wuarghhhhhhhhhhh...Maha Pencipta..kau maha mengetahui segalanya..aku tahu setiap yang jadi tu ada hikmah d sebaliknya..Tuhan berikan lah aku sedikit lagi kesabaran..

No comments: