Friday, November 7, 2008

Yang terlewatkan..


pic ni baru lagi..so aku saja jer masukan kat sini..test camera ni..Olympus 510..oo..smalam aku p tgk high school musical..teman sara la..ermm boleh laa..citer budak2..uppzz..huhuhu..layan kan jer..last week p tgk Bangkok Dangerous ngan june n da geng..2 kali aku tgk citer tue..besh..besh..kool..hehe..citer mcm ni baru la mari skit..hahha..ehh korang nak tau tak..untuk pengetahuan jer la kan..yg sebenarnya kerja kat office ni berlambak2..dgn client yg call xkira siang atau mlm..tapi aku cam malas sangat..tahap gaban,ultraman..seriuz weiii..mcm mana eikk..dgn keadaan mak aku yg sakit ni..aku cam smua benda malas nak buat..lalallala..cuma aku masih ada rasa sikit rajin amik gmbr talent n touch up pic..coz itu sebahagian dari idup aku..minat aku..hobi aku..
weii aku nak tanya korang..korang pernah tak ada rasa benci...bengang...sakit hati dgn inspektor?ahhahaha..saja tanya..coz ada minah ni budjet mcm dia Ketua polis negara..poyo kan..dah la kampung..giler x bleh blah..

No comments: