Thursday, January 8, 2009

Diet ku~~





waktu sembahyang jumaat...office..lunch time..tapi aku x kuar..aku tengah makan biskut tiger yg dah 3 hari aku idam2 kan..akhirnya biskut tiger di tangan dgn harapan diet aku menjadi..sebut pasal diet..hehe..konon2 nya aku ni tgh diet laa kan..tapi kejadian semalam sangat tercabar..melepak bersama seseorg (nama terpaksa di rahsiakan..bg mengelak sebarang spekulasi~~) yg mengorder makaroni chezz bedebah,isi kentang dan ikan..berserta sepotong cake lemon chezz dan choc chezz..dan juga air suam..huhh..sungguh menggugat tahap kesabaran aku..air liur aku meleleh tok sah nak khabaq laa kan..bauu chezz menusuk lubang hidung aku..cisss...knapa pertemuan ini berlangsung di sini..dgn layanan pekerja2 yg sangat ramah tamah..membuatkan aku lagi selesa di situ..(apa kaitan..gilerrr..) "makanl lah..u tak makan lagi kan~~" perghh..seseorang itu bersuara..ermm..malas aku nak sambung dahh..korang fikir la sendiri apa kesudahan danketamatan entry ni...blurghhgg :P
**harap maaf kualiti gambar sgt x bagus kerna hanya menggunakan phone N93 dan bukan..Canon EOS 450D seperti di bawah :)

2 comments:

Anonymous said...

sgt mengeliurkan! walaupun bukan dicapture dengan canon eos 450d! hahahhahah =P

FARYN said...

ko takyah ngader2 diet.nanti ko tak dapat menikmati makanan yg sedap2..hahaa