Sunday, January 4, 2009

Hidup Sangat Susah


**credit tu empunya Canon EOS 450D ~~


















me again..office 1.15pm..ermm pnah tak korg rasa yg idup korang sangat susah..susah nak idup..apa aku merepek ni..maksud aku susah nak melalui hari2 aku sebagai seorang manusia..banyak sgt cabaran dan masalah yg aku kena fikir..mungkin kerana manusia di kurniakan akal fikiran kan..sebab tue laa kpala otak di asyik berpusing memikirkan masalah hidup yg x pnah lari dari aku ..syok sgt masalah ni ngan aku..susah menjadi manusia..huhh..aku pun x faham apa aku tulis..mcm aku ckp dlm blog aku yg lepas..aku nak sgt hidup aku ni tanpa hati dan perasaan..so aku x payah nak sakit kepala fikir pasal manusia bullshit yg slalu bg hati aku sakit..sedih dan rasa susah..aku benci feeling ni sbenarnya..aku mengharapkan 2009 sebagai tahun untuk aku bangkit semula..aku tak nak lagi susah pasal org lain..aku nak jadi org yg x dek perasaan dan pentingkan diri aku sendiri..korang tak setuju kan..??mungkin satu hari korang akan berfikiran sama mcm aku..jgn jd bodoh!jgn jd lembik!jgn fikir pasal org lain!!sure korg akan ckp mcm tue..aku faham..aku bercakap mcm org yg x dek iman di dada kan..seriuz aku faham ..aku sgt faham dengan lumrah dunia ni...tapi aku cuma nak mengubah diri aku sendiri untuk tahun 2009 ni..PENTINGKAN DIRI SENDIRI..motif..kerana HIDUP SANGAT SUSAH..
***not in a gud mood..!!




4 comments:

FARYN said...

hidup ini susah ke?
jgn fikir ia susah sbb lama2 akan menyusahkan diri..
apa la aku merepek ni..ekeke

art:love said...

faryn: hidup sangat susah..
kalau x fikir..lagi susah weii..hahaha..

iNsOmNiAc said...

hey, zafid ;) kak dean here...
what a small2 world. neways, hang in there, life's a bitch but we can alwaiz be bitchier :D hehe...

BudAk hijAu said...

hidup nie xssh...jz go wif da flow..

xyah penin2 pk bukan2...
jz do wat u wan 2 do...